ПОРТФОЛІО



                                                                  АНКЕТА 
1. Прізвище, ім’я та по батькові: Савчук Світлана Миколаївна 
2. Дата і місце народження: 11 грудня 1978 року 
     с. Мала Мочулка 
     Теплицького району 
     Вінницької області 
3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail:
    Вінницька область 
    Теплицький район 
    с. Мала Мочулка 
    вул. Коцюбинського, 41 
    23834 тел. (068) 762-55-72 
    електронна пошта: savschuk@mail.ru 
 4. Які навчальний заклади закінчила, у якому році, спеціальність за дипломом:
     Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2000 рік. 
     Вчитель математики, фізики та астрономії. 
5. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail): 
    Маломочульська ЗОШ І – ІІ ступенів 
    вул. Радянська, 40 
    23834 
    тел. (04353) 2-46-49 
    електронна пошта: mmskola@mail.ua 
6. Стаж роботи (загальний): 15 років 
7. у тому числі педагогічний: 15 років 
8. Кваліфікаційна категорія: вища 
9. Звання -------- 
10. Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження): 
     1) Грамота відділу освіти Теплицької райдержадміністрації, 2010 рік. 
     2) Грамота департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації, 2015 рік. 
11. Класи, в яких викладаю: 5, 7, 9.
12. Педагогічне кредо: 
      «Справжній педагог повинен любити те, чого навчає і тих, кого навчає». 
13. Інноваційні форми роботи та технології, що використовую: 
       1) технологія проблемного навчання, 
       2) ігрові технології навчання («Знайди помилку», «Вилучи зайве», «Так – ні», кросворди,  ребуси, загадки), 
      3) технології інтерактивного навчання («Незакінчене речення», «Мозковий штурм»,  «Метод ПРЕС», «Асоціативний кущ», метод журналістських досліджень «Що? Де? Коли? Як? Чому? Навіщо?»)
      4) інформаційні технології (презентації, відеофільми,мультфільми), проектна технологія  (міні-проекти).
14. Посилання  на особистий блог:             http://blogsvitlanisavchuk.blogspot.com/


Власний особистісний та педагогічний портрет
      Для мене професія Вчителя - це джерело людського спілкування, можливість заглянути в майбутнє ось вже впродовж багатьох років. Покликання вчителя, в першу чергу, полягає в тому, щоб зацікавити дітей своїм предметом, дати поштовх до розвитку творчих здібностей школярів, створити умови для їх особистісного розвитку, морального дорослішання. Значить, я повинна виховати людину засобами свого предмета - її Величності Математики.
       У даній школі я пропрацювала 15 років. Це - те місце, де я проводжу більшу частину свого часу. Тут мої учні - допитливі, думаючі, суперечливі. Тут мої колеги - професіонали своєї справи.
       Ще з дитячих років мені подобалося збирати своїх молодших подруг у себе вдома і бути для них учителькою. Хотілося сидіти і перевіряти їх зошити, заповнювати журнал, придумувати завдання на наступний день. Мені хочеться згадати свою першу учительку Лантух Людмилу Миколаївну  - строгу, але справедливу, майстра своєї справи. Мабуть, своїм професіоналізмом вона і вплинула на вибір моєї професії. Зараз вона на заслуженому відпочинку,  і мені дуже хочеться побажати їй здоров'я та довгим років життя. У школі мені завжди подобалась математика, а саме, її чіткість, строгість і точність. Це викликало в мене інтерес саме до професії вчителя математики.  По закінченню школи я вступила до педагогічного університету. Це рішення схвалювали і мої батьки. Роки навчання пролетіли швидко, і ось уже 15 років я працюю вчителем у своїй рідній школі.
       Учитель - професія непроста, і неможливо легко зважитися присвятити їй життя. У людини повинні бути певні здібності, задатки, з яких розвиваються професійні вміння та якості. Успіх педагогічної діяльності багато в чому залежить від його вміння налагодити правильні стосунки з дітьми. Особисто я багато речей почала розуміти тільки в процесі роботи, з досвідом. До цього дивилася на професію вчителя через призму романтизму. Тепер знаю, що це щоденна важка праця, від якої далеко не завжди отримуєш віддачу, тому що для виховання справжньої людини потрібно взаємодія вчителя, дитини і батьків.
        Мені подобаються слова: «Учитель - не хто вчить, а у кого вчаться». Відомо, що вчитель теж вчиться в учнів, а педагогіка - процес взаємний.
        Кожний  день, на своєму досвіді я переконуюся, як важливі для успішного спілкування з дітьми такі якості, як товариськість, доброта і щирість. Для мене школа - це другий дім, куди я поспішаю щоранку. Хороший вчитель для своїх учнів повинен бути кращим другом і помічником, повинен знати і поважати інтереси своїх учнів.
       Я люблю своїх учнів, поважаю їхню думку, рахуюсь з їх інтересами. І на цих «трьох китах» вибудовую своє навчання. Безумовно, дуже нелегко передавати свої знання іншим. Робити це, як мені здається, слід ненав'язливо, демократично. Існує невірне судження, що зайва доброзичливість псує дітей: вони втрачають будь-яку стриманість, за доброту платять непослухом. Я повністю не згодна з такою думкою, і вважаю, що вчитель повинен бути добрим, і діти будуть відповідати взаємністю. Саме тоді кожний урок, кожна зустріч вчителя та учнів перетвориться на свято. Я дуже стараюся, щоб діти, яких я вчу, теж любили мене. «Знову любов!» - заперечите ви. І дарма! Любов здатна творити. Це вона вчить дітей бути добрими і милосердними, пробуджує жвавий інтерес до знань, виховує постійне бажання самовдосконалюватися. Безсумнівно, я намагаюся бути вимоглива до себе: прагну зробити свої уроки цікавими.
      Мільйони дітей мріють стати бізнесменами, архітекторами, моделями, акторами, і тільки одиниці сидять на уроках свого улюбленого вчителя і уявляють себе на його місці.
      Кожна людина, проходячи свій життєвий шлях, замислюється про вибір свого покликання, своєї професії. І зараз, оглядаючись назад, я анітрохи не шкодую про свій вибір.
     Я люблю свою професію за її унікальну властивість: вона дозволяє нам бачити і милуватися духовним зростанням своїх учнів, через роки зустрічатися з ними,  з дорослими гідними людьми.
     Знайти своє покликання, утвердитися в ньому - це і є моє щастя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий